Het eerste terrasje

16 mei 2014 - Philippeville, België

Vreemde combi: ik heb mijn vuurdoop in regenbuien van allerlei soorten gehad, gewoon de hele dag door miezeren, of onweersbuien, die gelukkig op afstand van mijn bos bleven, of kletterbuien van regen of hagel. Welke vorm ook, de paden werden 1 grote modderpoel, of stromende beekjes. Jack en poncho doen goede diensten.

Of eigenlijk deden, want vandaag heeft de zon de hele dag geschenen. Dus Michiel heeft een goed moment uitgekozen om een paar dagen mee te komen lopen. En de komende dagen worden steeds mooier en warmer.

Het is een mooie route, soms te mooi, namelijk weer een heuveltje meepikken, die houd ik soms voor gezien en neem de weg ipv een klauterpaadje.

Vreemd dat mensen in België alleen naar de Ardennen gaan, het is hier ook erg mooi, afwisselend, leuke dorp

Vanochtend bij de basiliek van walcourt, mooi stadje!, raakte ik aan de praat met een Nederlander - iedereen ziet dat ik uit Nederland kom - en hij zei dat ik mijn rugzak niet goed droeg. En hij heeft me even geinstrueerd hoe het wel moest. Dat scheelde enorm voor de spieren in mijn rug, die het zwaar hadden! Nu blijken weer andere spieren de zwakste schakel. Zou dat overgaan, ervaren lopers?

1. Hilde:
    16 mei 2014
    Hey karlien, gaaf allemaal! Je ziet er al lekker ontspannen uit. Kom je aardige mensen tegen? Eerste week volgemaakt: dat is de zwaarste volgens mij. Fijn samen met je broer. Geniet er van. Pm app Veldgids in app store: wel 3.99 euro maar vogels, plantjes etc erin. Ideetje?
    Liefs. Hilde
  2. Liesbeth koopal:
    21 mei 2014
    Hoi lieve schat, dat ziet en klinkt goed allemaal. Vooral ook die laatste foto (bed, oranje, religieus). Ben je nu weer in je eentje? Loop lekker!
    kusjes, liesbeth