België is klaar

18 mei 2014 - Rocroi, Frankrijk

Had willen schrijven over het afsluiten van de eerste week, het afsluiten van de GR12 bij Rocroi, het afsluiten van België, met zijn aardige attente mensen, etterige keffertjes die hele hekken doordringend bleven blaffen, mooi gebied daar onder Brussel behalve net naast Charleroi, enorme puinhopen in de bermen, ik heb een goede indruk van wat Belgen allemaal drinken en aan luiers gebruiken, ....

en dat het lopen met Michiel goed en fijn was, met het geweldige hotel  (of b&b?) la calestienne in nismes dat niet in Guyana ligt zoals de kaart even wou laten zien. Zie de foto's.

Dat het raar was om afscheid te nemen, middenin het bos, hij naar rechts ik naar links, hij naar de trein naar zijn auto, ik door naar Rocroi.

...maar er was de hele tijd geen WiFi, of zo zwak dat ik na 3 woorden al in slaap gevallen was. Dus heb ik dit geantedateerd en een andere plek opgegeven dan waar ik nu ben, namelijk bijna in Reims. Maar dat is voor later

1. Monique:
    22 mei 2014
    Ha Karlien, leuk om weer een stukje van je te lezen. En wat super dat je al bijna in Reims bent! De foto's zijn schitterend, zo leuk om zo een stukje mee te kunnen beleven. Ik hoop dat je het heel goed hebt. Geniet en lukt het nog: elke dag beginnen met een glimlach voor jezelf? Liefs.
  2. Ket:
    22 mei 2014
    Ha Karlien, je loopt echt, al een heel eind - Reims ! Rugzak al lichter, voeten ingelopen? Ziet er mooi uit daar en een marktje! Verveine? Tot verder, liefs , Ket ( alias)
  3. Mieke:
    22 mei 2014
    Hoi Karlien, wat ontzettend leuk om zo een beetje ( vanaf de bank) met je mee te mogen reizen. Bewondering voor je hoor. Ik vind de foto's steeds artistieker worden en roept inspiratie bij me op. Veel succes verder en blijf genieten. Groetjes Mieke
  4. Hildegard:
    Wat ver ben je al!
    Begin je al een dagritme te krijgen/?
    Nu weer een hele tijd alleen. veel succes en sterkte;
    ik kan je nu 2 weken niet volgen omdat wijzelf met vakantie zijn.Maar dat haal ik daarna weer in. heerlijk dat je de rust en het oog kunt vinden voor al die detailfoto's. Prachtig zijn ze. toi, toi, toi, hildegard