Het vooruitzicht

26 april 2014

Op 10 mei verwacht ik te vertrekken vanuit Brussel, om via Reims, Vezelay, Autun, Lons-le-Saunier, Montreux, Martigny en tenslotte over de Alpen via de Grand St Bernard, naar het einddoel Aosta te gaan. De 3 laatste weken zullen Folkert en ik samen lopen.

De weg, niet het doel. Te bewegen, de wind door mijn haren te voelen, de pijn in mijn botten, de zon op mijn huid, de gierende todo lijstjes in mijn hoofd tot stilte te manen. Stil te staan, de kleuren te zien, te horen, te voelen. Voeten op de grond.

1. Michiel:
    30 april 2014
    ik wens je heel veel sterkte, rust, energie, wijsheid, doorzettingsvermogen, conditie, kracht en nog veel meer. dan kom je er wel!
  2. Joost:
    30 april 2014
    Veel plezier en kracht, weinig blaren, wensen we je.
    Rust kun je, indien gewenst, bij ons in Châtel-Montagne opdoen,
  3. Nicoline:
    2 mei 2014
    Lieve Karlien,
    Wat is nu beter dan eerst veel nootjes samen en dan buiten buiten buiten, bloemetjes vogels lopen ademanalysator, dagje niet want je hoeft niet!! Geniet
  4. Ket:
    3 mei 2014
    Neem vooral muziek mee bijv rosamunde!
  5. Hildegard:
    5 mei 2014
    Overdag de wonderbaarlijke muziek van de natuur en ,s avonds de prachtige muziek van de componisten. Dit gaat lukken!!
  6. Monique:
    11 mei 2014
    Karlien, als je dit leest is de kop eraf. Zoveel bewondering voor jou!
    Ik heb vandaag gezongen (laatste viering van ons seizoen, met speciale aandacht voor alle moeders, alle vrouwen en Maria). Ik heb een kaarsje voor je aangestoken voor een mooie tocht en veel goeds. Liefs, Monique.